我愛甲乸衣


每天下午去幼兒童樂園接豆豆,在衣帽鞋襪衫褲雨衣水鞋雪靴加泥沙室裡,媽媽千方百計叫/引/替/迫/豆豆穿上厚厚甲乸衣時,以下的對話同時日日上演:

瑞典文豆豆:呀Tia (即悠悠) 喺咪屋企?
廣東話媽媽:喺呀。著甲乸啦。
豆豆:呀flisan (即方芳) 喺咪屋企?
媽媽:喺呀。著甲乸啦。
豆豆:呀pappa喺咪屋企?
媽媽:唔喺呀,pappa返工吖嘛。著甲乸啦。
豆豆:呀pappa喺返工?
媽媽:係呀,pappa今朝帶你嚟dagis,而家媽媽嚟湊你囉。著甲乸啦。
豆豆:係呀,pappa帶我嚟dagis,你湊我。
媽媽:係呀。著甲乸喇!
豆豆:我鍾意PAPPA!我要PAPPA!
媽媽:我都鍾意PAPPA!我都要PAPPA!著甲乸衣啦豆豆!!!

Leave a Reply

